7 Ocak 2008 Pazartesi

BAYRAMLIK KOLYEM:)



Haftalarca düşündüm, bayramdaki kıyafetlerimin üzerine uygun nasıl bir takı yapabilirim diye. Yüzük de yapmak istiyordum. Gelinciklerin sayfasından indirdiğim dijital kataloga bakarken yüzük modeli gördüm, ben de yapayım dedim ve de baka baka, okuyu okuya yaptım :) Ama, büyük bir yüzük oldu. O anda bir kolye tasarlandı kafamda, hemen boncuklarda yer değişikliği yaparak yüzük modelinden bir tane daha yaptım. Sonrasınd da zinciri bir uzun ve bir de kısa tutarak diğer boncukları üzerinde kullandım.

2 yorum:

Saliha dedi ki...

ya ınanın cok ortak yonumuz var:) şu sıralartakı kursuna gıdıyorum ve cok hosuma gıdıyor...kolyelerınız ve yuzukler cok guzel,net olmayabılır ama ben anladım modellerını:))
ellerınıze saglık..

Betül dedi ki...

evet Saliha hanım sanırım hayat görüşlerimizde ortak yönlerimiz var, ben sizin sitenizdeki sözlerinizden öyle anladım:)sizin sitenizi gezdikten sonra sayfa dizaynımı değiştirdim sizin sayfa dizaynınızı bulduğunuz siteye, sizin sayfanızdaki Finalsense.com butonuyla ulaştım:)sizce nasıl olmuş sayfam?benim tüm uğraşılarım amatörce,internetten araştırıp kendimce bişeyler yapmaya çalışıyorum. çalışmıyor olmasaydım takı ve de özellikle şeker hamuru ile pasta yapımı kurslarına katılmak isterdim ama danizlide böyle kurslar varmı onu da bilmiyorum.siz de kursta öğrendiklerinizi bizlerle paylaşırsınız.tüm sevdiklerinizle hoşça vakit geçirmeniz dileğiyle...

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker