20 Mart 2008 Perşembe

"YE# 32" ÇORBALAR



Diyet etkinliği ile ilk etkinliğe katıldığımı belirtmiştim. Sevgili Lama'nın etkinliği ÇORBALAR. Ben de arşivimdeki DÜĞÜN ÇORBASI tarifimle bu etkinliğe katılıyorum. Etkinliklere eski tariflerimle katılıyorum, bugünlerde o kadar çok yoğunum ki, çok istememe rağmen yeni bir tarif ekleyemiyorum.
Diğer arkadaşlardan güzel tarifler geleceğine eminim. Benim gibi "Küçük oğluşuma bugün ne çorbası pişirsem?" diye düşünen anneler için de güzel bir ÇORBALAR havuzu olacak:)

2 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

Selam..
Bende size iadeyi ziyarete gedim.
sizdemi denizlide oturuyorsunuz merak ettim.
Glikozu ben şekerci şerifler akrabamız olur onlardan almıştım satıyorlarmı bilmiyorum..
sevgiler hoşçakal

Betül dedi ki...

hoşgeldiniz melek hanım, ziyaretiniz beni mutlu etti.evet ben de denizliliyim, anne tarafım babadağ-yeniköylü.denizlide oturuyorum:) şekerci şeriflerde bulamadım,eczanede buldum ama sıvı glikoz değil, toz glikoz bulabildim. şeker hamurunda da sıvı glikoz kullanıldığını duymuştum.siz nasıl bir glikoz kullandınız?
her zaman ziyaretinizi beklerim:)

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker