14 Ocak 2008 Pazartesi

OĞLUMA SÜVETER


Annemden gelen bir özelliğimiz, belki de eksikliğimiz, örgü konusunda çok fazla birşey bilemememiz. Daha ben annemin elinde hiç şiş görmedim. Ben küçükken, bana gösterebilmek için bir iki defa eline almıştı belki şişleri ama o zaman da sadece düz örebilmişti :) Şunu da belirteyim ki tığ işleri konusunda da üstümüze yoktur, annemin tığ işleri çok düzgün ve muntazamdır. Sağolsun, bu konuda ablamı ve beni de yetiştirdi :)

Ne zaman kış gelse, örgü ustası bayanların koltuk altında hızlı hızlı örgü ördüklerini gördüğümde hep özenirdim. Ama, bu kış bir değişiklik oldu, eltim de örgü ustasıdır, ondan rica ettim bana koltuk altında örgü örmeyi öğretti, sağolsun. Hemen bana yukarıdaki süveterin iplerini getirip "Bunlar, kalan ipler, bundan Yavuz'a birşey örmek ister misin?" dedi. Kabul etmez miyim? Senelerden beri içimde koltuk altında örgü örmeye istek var:) "Hemen." dedim ve başladım. Bu süveter çıktı ortaya, eşim renk uyumunu çok beğenip hemen o da istedi :) Ama, "Ben sana örmeye çalışsam üç beş senede bitiremem ki" diyince vazgeçti sanırım :)

2 yorum:

Betül dedi ki...

merhaba
süveter gerçekten çok şık olmuş, eline sağlık cnm, biliyor muun ben de örgü bilmem pek, hatta ilk ve son örgüm de bloğumdaki kaplumbağadır :D ama çok zevkli değil mi vakitsizlikten öremiyorum çok güsel olmuş cnm ellerine sağlık

Betül dedi ki...

teşekkür ederim Betül hanım güzel yorumunuz için. evet örgü bana da çok zevkli geliyor ama ben de örgü gibi birçok hobisel çalışma için vakit bulamıyorum.insan böyle el işleri ile deşarj oluyor :)

Lilypie 3rd Birthday PicLilypie 3rd Birthday Ticker